Ekspertki i eksperci spotkania:
Maria Jaraszek | |
Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO) |
Tomasz Podgórski | |
Polskie Radio SA |
Katarzyna A. Żbikowska | |
Telewizja Polska SA |
Joanna Gucman-Muż | |
Sieć Obywatelska Watchdog Polska |
Jacek Pawlak | |
Agencja tenpawlak & company, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR |
Anna Iżyńska | |
Fabryka Komunikacji Społecznej, kampaniespoleczne.pl |
Jacek Maciejewski | |
Fundacja Rak’n’Roll |
Michał Nowosielski | |
Agencja BIGTHINKSKI |
Katarzyna Dragović | |
Szkoła Mistrzów Reklamy |
PROGRAM:
9:30 – 10:00
Rejestracja, powitalna kawa, herbata i ciastko
10:00 – 10:35
Powitanie osób uczestniczących w spotkaniu, przedstawienie założeń i programu spotkania
– Magdalena Klaus, Prezeska Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych
– Krzysztof Łoś, koordynator programu Watch it!
(pierwsze piętro)
10:35 – 10:40
Czas na dotarcie do miejsca pracy swojej grupy roboczej – tylko 5 minut!
10:40 – 12:30
Praca trzech grup roboczych:
- Mechanizm bezpłatnego czasu antenowego dla OPP w mediach publicznych – mocne i słabe strony, potrzeby i wyzwania.
Zadanie: wypracowanie zestawu rekomendacji dotyczących funkcjonowania mechanizmu bezpłatnego czasu antenowego
Eksperci i ekspertki: Maria Jaraszek INSPRO, Tomasz Podgórski Polskie Radio SA, Katarzyna Żbikowska Telewizja Polska SA
Moderacja: Julia Koczanowicz-Chondzyńska, Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych
Miejsce: sala nr 3, I piętro
- Partnerstwa organizacji i agencji reklamowych – bariery i wyzwania, wzajemne oczekiwania i potrzeby.
Zadanie: wypracowanie strategii budowania partnerstwa międzysektorowego – czego potrzeba, aby budować trwałe i efektywne partnerstwa
Eksperci i ekspertki: Joanna Gucman Sieć Obywatelska Watchdog Polska, Jacek Pawlak tenpawlak & company, Dorota Setniewska portal NGO.pl*
Moderacja: Noemi Gryczko, ekspertka Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych
Miejsce: I piętro
- Kampanie społeczne w Polsce – sytuacja, doświadczenia, potrzeby i wyzwania
Zadanie: wypracowanie zestawu rekomendacji, których realizacja przyczyni się do powszechniejszego i skuteczniejszego wykorzystania narzędzia zmiany społecznej jakim się kampanie społeczne.
Eksperci i ekspertki: Anna Iżyńska kampaniespoleczne.pl*, Jacek Maciejewski Fundacja Rak’n’Roll, Michał Nowosielski agencja BIGTHINKSKI, Katarzyna Dragović Szkoła Mistrzów Reklamy
Moderacja: Jan Świerszcz, ekspert Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych
Miejsce: parter
12:30 – 13:15
PRZERWA KAWOWA – w przerwie:
- stoliki porad eksperckich – eksperci i ekspertki z mediów publicznych, agencji reklamowych i organizacji będą udzielali porad i konsultacji dotyczących przygotowania i realizacji kampanii społecznych każdej chętnej osobie,
- kino – zaprezentujemy wyselekcjonowane przez ekspertów z branży reklamowej najciekawsze spoty kampanii społecznych (sala nr 2 I piętro),
- tablica wymiany – przyczep karteczkę z informacją czego potrzebujesz w temacie kampanii społecznych lub co możesz zaoferować innym
- produkcja przypinek – będzie można stworzyć swoją własną przypinkę (parter),
- kręcenie spotów – aktywność grupowa, w krótkim czasie przy pomocy eksperta będzie trzeba wymyślić scenariusz i nagrać 30-sekundowy spot społeczny (sala nr 3 I piętro);
13:15 – 14:12
Prezentacja prac grup roboczych, dyskusja, podsumowanie i zakończenie
Prowadzenie: Krzysztof Łoś, koordynator programu Watch it!
Miejsce: I piętro
14:12 – 14:15
Premierowa projekcja spotów (I piętro)
14:15 – 15:00
Lunch, sieciowanie, wymiana wizytówek i uprzejmości (I piętro i parter)
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:
[zostało jeszcze tylko ok. 5 miejsc!]
TUTAJ ODBĘDZIE SIĘ SPOTKANIE:
Kontakt w sprawie wydarzenia:
Krzysztof Łoś
watchit@fise.org.pl
22 622 01 91
600 26 00 70