Ekspertki i eksperci spotkania:

Maria Jaraszek
Instytut Spraw Obywatelskich (INSPRO)

 

Tomasz Podgórski
Polskie Radio SA

 

Katarzyna A. Żbikowska
Telewizja Polska SA

 

Joanna Gucman-Muż
Sieć Obywatelska Watchdog Polska
Jacek Pawlak
Agencja tenpawlak & company, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

 

Anna Iżyńska
Fabryka Komunikacji Społecznej, kampaniespoleczne.pl

 

Jacek Maciejewski
Fundacja Rak’n’Roll

 

Michał Nowosielski
Agencja BIGTHINKSKI

 

Katarzyna Dragović
Szkoła Mistrzów Reklamy

PROGRAM:

9:30 – 10:00

Rejestracja, powitalna kawa, herbata i ciastko

10:00 – 10:35

Powitanie osób uczestniczących w spotkaniu, przedstawienie założeń i programu spotkania

Magdalena Klaus, Prezeska Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych

Krzysztof Łoś, koordynator programu Watch it!

(pierwsze piętro)

10:35 – 10:40

Czas na dotarcie do miejsca pracy swojej grupy roboczej – tylko 5 minut!

10:40 – 12:30

Praca trzech grup roboczych:

  1. Mechanizm bezpłatnego czasu antenowego dla OPP w mediach publicznych – mocne i słabe strony, potrzeby i wyzwania.

Zadanie: wypracowanie zestawu rekomendacji dotyczących funkcjonowania mechanizmu bezpłatnego czasu antenowego

Eksperci i ekspertki: Maria Jaraszek INSPRO, Tomasz Podgórski Polskie Radio SA, Katarzyna Żbikowska Telewizja Polska SA

Moderacja: Julia Koczanowicz-Chondzyńska, Fundacja Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych
Miejsce: sala nr 3, I piętro

  1. Partnerstwa organizacji i agencji reklamowych – bariery i wyzwania, wzajemne oczekiwania i potrzeby.

Zadanie: wypracowanie strategii budowania partnerstwa międzysektorowego – czego potrzeba, aby budować trwałe i efektywne partnerstwa

Eksperci i ekspertki: Joanna Gucman Sieć Obywatelska Watchdog Polska, Jacek Pawlak tenpawlak & company, Dorota Setniewska portal NGO.pl*

Moderacja: Noemi Gryczko, ekspertka Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych
Miejsce: I piętro

  1. Kampanie społeczne w Polsce – sytuacja, doświadczenia, potrzeby i wyzwania

Zadanie: wypracowanie zestawu rekomendacji, których realizacja przyczyni się do powszechniejszego i skuteczniejszego wykorzystania narzędzia zmiany społecznej jakim się kampanie społeczne.

Eksperci i ekspertki: Anna Iżyńska kampaniespoleczne.pl*, Jacek Maciejewski Fundacja Rak’n’Roll, Michał Nowosielski agencja BIGTHINKSKI, Katarzyna Dragović Szkoła Mistrzów Reklamy

Moderacja: Jan Świerszcz, ekspert Fundacji Inicjatyw Społeczno-Ekonomicznych
Miejsce: parter

12:30 – 13:15

PRZERWA KAWOWA – w przerwie:

  • stoliki porad eksperckich – eksperci i ekspertki z mediów publicznych, agencji reklamowych i organizacji będą udzielali porad i konsultacji dotyczących przygotowania i realizacji kampanii społecznych każdej chętnej osobie,
  • kino – zaprezentujemy wyselekcjonowane przez ekspertów z branży reklamowej najciekawsze spoty kampanii społecznych (sala nr 2 I piętro),
  • tablica wymiany – przyczep karteczkę z informacją czego potrzebujesz w temacie kampanii społecznych lub co możesz zaoferować innym
  • produkcja przypinek – będzie można stworzyć swoją własną przypinkę (parter),
  • kręcenie spotów – aktywność grupowa, w krótkim czasie przy pomocy eksperta będzie trzeba wymyślić scenariusz i nagrać 30-sekundowy spot społeczny (sala nr 3 I piętro);

13:15 – 14:12

Prezentacja prac grup roboczych, dyskusja, podsumowanie i zakończenie

Prowadzenie: Krzysztof Łoś, koordynator programu Watch it!
Miejsce: I piętro

14:12 – 14:15

Premierowa projekcja spotów (I piętro)

14:15 – 15:00

Lunch, sieciowanie, wymiana wizytówek i uprzejmości (I piętro i parter)


* – obecność osób do potwierdzenia

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY:

[zostało jeszcze tylko ok. 5 miejsc!]

TUTAJ ODBĘDZIE SIĘ SPOTKANIE:

Kontakt w sprawie wydarzenia:

Krzysztof Łoś

watchit@fise.org.pl

22 622 01 91
600 26 00 70

PATRONAT: